Vanaf 2023 werken wij als LOS met een online community ter ondersteuning van het facturatieproces.
Wat is de LOS community?
De LOS community is een online omgeving waar je als lid van LOS inzicht krijgt in de gegevens van uw speeltuin/kindervakantieorganisatie.
Wat staat er in de community:
1. De contactpersonen van jullie speeltuin/vakantieorganisatie
2. De gegevens van jullie locatie
3. De bij ons afgenomen producten (lidmaatschap, verzekeringen, etc.)
Waarom de LOS community?
1. Vanuit LOS vinden wij het belangrijk om jullie als leden inzicht te geven in jullie gegevens.
2. Zodat jullie hier zelf wijzigingen in aan kunnen brengen.
3. Wij alleen nog factureren wat we samen hebben afgesproken.
Wie kunnen er in de LOS community?
Vanuit LOS hebben wij in onze administratie 2 contactpersonen per organisatie. Deze personen krijgen toegang tot de LOS community:
1. Facturatiepersoon: dit is de persoon van jullie speeltuin/vakantieorganisatie die de factuur ontvangt. In veel gevallen is dit de penningmeester, maar soms is het ook de voorzitter of directeur.
2. Primair contactpersoon: dit is de persoon binnen jullie speeltuin/vakantieorganisatie die als 1ste contactpersoon bij ons bekend staat. Vaak is dit de voorzitter of directeur.
LET OP: dit kan ook één (en dus dezelfde) persoon zijn. Bv. Als de voorzitter bij ons heeft aangegeven zowel het 1ste contactpersoon te zijn als de factuur te willen ontvangen.
Om u hierbij te helpen hebben we een stappenplan gemaakt, die vind je in de download.