Samen sta je sterker

De voordelen van ons lidmaatschap

Ben je een vereniging of stichting en houd je je bezig met buitenspelen? Dan nodigen we je van harte uit om je bij ons aan te sluiten.

Samen staan we sterker in het uitdragen van het belang van voldoende buitenspeelruimte in Nederland. Als lid kan je kennis uitwisselen met andere vrijwilligers, advies inwinnen van speelprofessionals en profiteren van veel inkoopvoordeel, zoals goedkope verzekeringen!

Per 1 januari 2022 zijn NUSO en Steunpunt Kindervakanties (SKV) samen verder gegaan als één brancheorganisatie: LOS. Je wordt dus niet meer lid van NUSO, maar van LOS.

Sluit jij je ook aan? Al meer dan 600 anderen gingen je voor!

Wil je weten welke speeltuinen al zijn aangesloten? Bekijk de kaart.

Jongen in speeltuin

Speeltuinen

Kindervakantie organisaties

Stads- en kinderboerderijen

Nieuwsgierig naar de voordelen van het lidmaatschap specifiek voor jouw organisatie?

Vragen? We zijn van maandag t/m donderdag telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 13.00 uur. De overige uren zijn we per mail te bereiken. We helpen je graag!