Word lid van een vakgroep

Tijdens de opstartfase van LOS werd goed duidelijk hoe belangrijk de eigenheid per soort organisatie is voor de leden. Om iedere organisatie een ‘eigen stem’ te geven binnen LOS werken we met 3 vakgroepen. Dit is de vertegenwoordiging van een type lid (bv. speeltuin, kinderboerderij, kindervakantie) binnen de brancheorganisatie. Iedere vakgroep wordt geleid door een vakgroep voorzitter en ondersteund door de werkorganisatie.

Een vakgroep is een afspiegeling van de achterban en bestaat uit ten minste 5 leden. De vakgroepen komen een aantal keer per jaar bij elkaar om actuele thema’s en nieuwe ontwikkelingen te bespreken en zich te laten inspireren door sprekers op diverse gebieden.

Praat mee!
Wil je ook mee praten en denken in één van deze groepen? Leuk!
Laat het ons weten door te mailen naar: info@vereniginglos.nl.