Win een Zwaaisteen voor je speeltuin

Zwaaisteen

Stichting De Buurt en de LOS speeltuinen zetten vanaf dit najaar samen acties op om mooie ontmoetingen in de buurt te stimuleren.

Wie is stichting De Buurt?
Stichting De Buurt werkt aan buurten waarin je elkaar groet, kent en helpt. Dit doen zij door samen met buurtbewoners vrolijke en verbindende activiteiten te organiseren. Hiermee maken wij door heel Nederland ontmoetingen tussen verschillende mensen mogelijk. Zo dragen we bij aan gelukkige, gezonde en verbonden buurten. De bekendste activiteiten van stichting de Buurt zijn: De Buurtcamping, De BuurtBankjes, Zwaaisteen.

Speeltuinen zitten vaak in het hart van een buurt en organiseren volop activiteiten om buurtgenoten met elkaar in contact te brengen. Hoe leuk zou het zijn om onze krachten te bundelen en vaker van elkaars activiteiten/producten gebruik te maken?

Doe mee en win een gratis Zwaaisteen voor je speeltuin!
Wat is een zwaaisteen?
Zwaaisteen is een vrolijke stoeptegel die je aanmoedigt om op straat te groeten. Een klein gebaar, met een groot effect. Even zwaaien naar elkaar kan de eerste stap zijn naar meer en beter contact met je omgeving. Er liggen al 700 Zwaaistenen door heel Nederland, die elke dag voor gezellige buurtmomenten zorgen!

Zwaaien is natuurlijk goed voor iedereen! Voor je armspieren en je lachspieren – want als je naar iemand zwaait, krijg je vaak een glimlach terug 🙂

Om een Zwaaisteen te winnen moet je twee dingen doen:

• Vertel ons waarom het jullie zo leuk lijkt om een Zwaaisteen neer te leggen en naar wie er als eerst gezwaaid gaat worden.

Mail je antwoord naar:
britt@de-buurt.nl