Sluit je aan bij de LOS WhatsApp community

image-2019-05-15

Vanaf deze maand experimenteren wij met een LOS WhatsApp community om kennis te delen en snel te overleggen met collega speeltuinen uit het hele land. We zijn gestart met een testgroep, die goed gebruikt wordt. Om deze WhatsApp community verder te onderzoeken willen we hiermee doorgaan en hem openzetten voor alle geïnteresseerde leden. Doe je mee?

Hoe werkt het?
Als je WhatsApp op je telefoon hebt staan kun je worden toegevoegd. Stuur jouw (mobiele) telefoonnummer, naam en de organisatie naar info@branchevereniginglos.nl, onder vermelding van: ‘LOS WhatsApp community’, dan voegen je toe! Vervolgens zie je de WhatsApp community in je WhatsApp lijst verschijnen.

De WhatsApp community bestaat uit twee delen:

Branchevereniging LOS community – Aankondigingen: een aankondiging chat
→ hierin delen wij updates maar kun je als lid niet reageren.

LOS vakgroep: een chatgedeelte per vakgroep (speeltuin of kindervakantie)
→ hier kun je vragen stellen aan andere leden en met elkaar kennis uitwisselen.