Donatie VSBfonds voor speeltuinen

vsbfonds

VSBfonds heeft een sociale, inclusieve en creatieve samenleving voor ogen. Een samenleving waarin mensen met verschillende achtergronden, ideeën en culturen elkaar ontmoeten, elkaar inspireren en met elkaar verbonden zijn. Waarin iedereen eerlijke kansen krijgt om vooruit te komen in het leven en er ook voor een ander te kunnen zijn. Daarom ondersteunen we sociaal maatschappelijke initiatieven die mensen met verschillende achtergronden met elkaar verbinden en de betrokkenheid bij hun eigen buurt, dorp of stad vergroten. VSBfonds draagt onder andere bij aan de realisatie van ontmoetingsplekken zoals speeltuinen.

Speeltuinen helpen kinderen om sociale vaardigheden te leren en vormen een ontmoetingsplek voor mensen uit verschillende delen van de buurt of wijk. Ook worden in speeltuinen buurtactiviteiten georganiseerd die verbindend werken. Heb jij een goed idee voor een speeltuin als ontmoetingsplek? Dan kan VSBfonds je misschien helpen.

Meer informatie over het aanvragen van een donatie.

Wil je een van de regio-adviseurs spreken? Kijk dan voor de contactmomenten in jouw regio.