Spoed: We hebben jouw gegevens nodig voor de aansprakelijkheidsverzekering!

18425315_1902977516643169_8653129627304733663_n

Beste bestuurder/vrijwilliger,

LOS heeft ruim 400 leden die gebruik maken van de collectieve aansprakelijkheidsverzekering. Jullie organisatie maakt hier ook gebruik van.

Helaas heeft onze verzekeraar vorige week laten weten de huidige verzekering per 1 januari 2024 op te zeggen. De voornaamste reden hiervoor is dat er het afgelopen jaar veel gebruik is gemaakt van de verzekering. De verzekeraar vindt het risico nu te groot worden en wil het contract niet verlengen.

Wij zijn ondertussen druk bezig om te zorgen voor een nieuwe verzekering. Hiervoor hebben jouw gegevens nodig. De partijen met wie we in gesprek zijn hebben dit nodig om tot een goed verzekeringsaanbod te komen.

We willen dit natuurlijk zo snel mogelijk regelen voor jullie.

πŸ‘‰πŸ½ Vul deze 3 vragen aub uiterlijk 1 december in

Alvast hartelijke bedankt voor je medewerking!
We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Met speelse groet,
Team LOS