🌟 Samen Spelen Tournee start in Gelderland & Utrecht! 🌟

samenspeeldag-jeugdland-1440x-q80

Speeltuinliefhebbers opgelet! Het SamenSpeelNetwerk brengt tijdens haar tournee welzijnsmedewerkers, speeltuinbeheerders, gemeenteambtenaren en ouders samen om te werken aan een veilige, uitdagende en inclusieve speelomgeving in de regio. De aftrap vindt plaats op 2 juli 2024, van 14:30 tot 16:30 uur, bij dΓ© splinternieuwe provinciale voorbeeld SamenSpeelPlek: Speeleiland Culemborg.

Ontdek met praktische tips, inspirerende verhalen en financieringsmogelijkheden hoe je jouw speelomgeving kunt omtoveren tot een inclusieve plek waar Γ‘lle kinderen zich kunnen vermaken.

Mis het niet! Meld je snel aan voor de inspiratiesessie, want er zijn slechts 25 plaatsen beschikbaar. πŸ‘‰ https://www.samenspeelnetwerk.nl/nieuws/samen-spelen-tournee