Speeltuinliefhebbers, Opgelet! – Regionale inspiratiesessie SamenSpeelNetwerk

regio

Het SamenSpeelNetwerk brengt tijdens haar Samen Spelen tournee betrokkenen bij speeltuinen, gemeenteambtenaren, zorgprofessionals en ouders bijeen om te werken aan een veilige, uitdagende en inclusieve speelomgeving in jullie regio. De aftrap vindt plaats op 2 juli 2024 van 14:30 tot 16:30 uur bij dé splinternieuwe provinciale voorbeeld SamenSpeelPlek: Speeleiland Culemborg. Wij nodigen je van harte uit!

Mis het niet! Meld je aan vòòr 18 juni voor deze gratis inspiratiesessie, want er zijn slechts 25 plaatsen beschikbaar.

• Krijg tijdens de speelexpeditie tips voor een inclusieve speelplek waar alle kinderen zich welkom voelen.
  • Wissel ideeën uit en versterk regionale samenwerking.
  • Ontvang persoonlijk advies van LOS en het SamenSpeelFonds over o.a. fondsenwerving, inclusie, wetgeving, vrijwilligersbeleid en sociale veiligheid.

We hopen je daar te zien!