Samen Spelen, Samen Doen! win €1.000 voor jouw speeltuin

Foto

20 april 2024 (11.30-16.00u) is de SamenSpeelNetwerk-bijeenkomst bij speeltuin ’t Kwekkeltje in Rosmalen! Ben jij een speeltuinbeheerder, gemeente kinderwerker of scoutingclub? Dan wil je deze gratis bijeenkomst niet missen! 💰 Er valt namelijk geld te winnen om de concrete projectplannen die we tijdens de bijeenkomst maken, nog dit speelseizoen uit te voeren. Zodat kinderen met en zonder beperking onbeperkt kunnen samenspelen.

🥇 Wordt jouw projectplan één van de 5 winnaars van €1.000 te besteden aan een geweldige SamenSpeelDag? Of bereid jij een kansrijke aanvraag voor om in te dienen bij het SamenSpeelFonds met de aanwezige experts – kinderen, speeltuinontwerper(s) en fondsenaanvraag/projectplan experts.

Oei samen spelen is moeilijk!?

Speeltuin ’t Kwekkeltje bestaat dit jaar 30 jaar. Vanaf het eerste moment is het een échte SamenSpeelPlek die toegankelijk is voor alle kinderen. De activiteiten worden gedragen door vrijwilligers. “Moeilijk, moeilijk, moeilijk”, hoort de trotse speeltuinbeheerder Frank Ligthart zijn collega’s soms denken of zeggen. Volgens hem is het helemaal niet moeilijk. “Tuurlijk, je moet soms knokken, maar uiteindelijk moet je samen spelen mogelijk maken, gewoon door te doen!”

Win €1.000 met jouw ter plekke geschreven plan

Tijdens de SamenSpeelNetwerk bijeenkomst in Speeltuin ’t Kwekkeltje en in Perron-3 te Rosmalen kan iedereen onderstaande 3 workshops volgen (in 3 rondes):
1. Speelexpeditie onder begeleiding van de speelexperts (kinderen), Frank (Speeltuin ’t Kwekkeltje) en Michelle (SamenSpeelNetwerk)
2. Workshop leer over financiering en schrijf je projectplan voor jouw SamenSpeelDag
3. Workshop ontwerp jouw fysiek toegankelijke speeltuin

Zo word je op speelse wijze klaargestoomd om jouw plan te pitchen voor de kundige jury (kinderen, de projectleider SpeeltuinBende en SamenSpeelFonds). Krijg je sowieso advies én maken daarnaast 5 deelnemers kans op €1.000 om jouw SamenSpeelDag uit te voeren.

Organisatie

Deze SamenSpeelNetwerk bijeenkomst wordt georganiseerd in samenwerking met het SamenSpeelFonds en het SamenSpeelNetwerk.

Kom jij: Samen Spelen, Samen Doen!?
Je kunt je vanaf nu aanmelden: 👇👇👇
Aanmeldformulier