NUSO wordt branchevereniging LOS

NZ6_4356-kopie

Wij zijn trots jullie te laten weten dat wij vanaf januari 2022 samen met SKV verder gaan als één branchevereniging: LOS! Ook gaan de leden van de vSKBN als collectief lid gebruikmaken van onze diensten. Want samen staan we sterker!

Deze nieuwe branchevereniging bestaat uit drie groepen:

• Speeltuinen
  • Kindervakantieorganisaties
  • Stads- en kinderboerderijen

Wat betekent dit voor mij?
We blijven jou als lid natuurlijk ondersteunen met de diensten die je van ons gewend bent! Zoals collectieve kortingen, inspiratie en advies. Én nu hebben we met zijn allen een grotere stem in de politiek.

Contributie 2022
De contributietarieven gaan in 2022 met 10% omhoog. Dit heeft niets te maken met de nieuwe samenwerking, maar met een inflatiecorrectie de we al een aantal jaren niet hebben gedaan. De nieuwe tarieven zijn:
– Standaard: € 352,-
– Categorie 2: € 234,-
– Categorie 1: € 118,-

En verder..
We zijn al druk aan het bouwen aan een gloednieuwe website en gaan vanaf januari mailen vanuit een ander mailadres. Tegen die tijd hoor je meer over wat de overgang naar LOS voor jou als lid betekent!

Over het nieuwe logo
De drie letters in het logo overlappen elkaar. Dat symboliseert de samenwerking van drie organisaties. Drie losse groepen vinden elkaar in één gedeelde missie: voldoende en kwalitatief goede speel- en ervaringsplekken en speelkansen voor kinderen en jongeren in Nederland.

🟦: Eén van de huisstijl kleuren van Jantje Beton en staat voor buitenspelen in de frisse buitenlucht.
🟨: Staat voor vrije tijd beleven, warmte en gezelligheid.
🟩: Staat voor het spelen en leren in de natuur.