Het is gelukt: een nieuwe aansprakelijkheidsverzekering!

Speeldernis

Beste leden,

Op de valreep voor het nieuwe jaar hebben we goed nieuws. Het is ons gelukt om een nieuwe collectieve aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten! Hier zijn we natuurlijk erg blij mee.

Dit heeft langer geduurd dan we hadden gehoopt omdat het door de vele schades van de afgelopen jaren erg moeilijk was om een verzekeraar te vinden die ons weer collectief wilde verzekeren. We zien in de schades van de afgelopen jaren dat er steeds meer beroep wordt gedaan op de verzekering met als resultaat dat onze vorige verzekeraar het eigen risico in december heeft verhoogd en de verzekering per 31 december heeft opgezegd.

Gelukkig is er een nieuwe verzekeraar die ons ook in het nieuwe jaar wil verzekeren. Gezien de schades van de voorgaande jaren is het eigen risico wel een stuk hoger.

Wat betekent dit voo r jullie?
Ben je op dit moment onderdeel van de collectieve aansprakelijkheidsverzekering? Dan kun je ook in 2024 voor hetzelfde tarief via ons verzekerd blijven. Wel gaan de eigen risico’s omhoog:

• €1.000 per aanspraak t.a.v. zaakschade
  • €2.500 per aanspraak t.a.v. personenschade ondergeschikten
  • €5.000 per aanspraak t.a.v. personenschade derden
  • €2.500 per aanspraak t.a.v. opzichtschade

Dit betekent dat kleine claims voor eigen risico zullen zijn. We zijn erg blij dat de grootste risico’s die in de duizenden euro’s kunnen lopen gedekt zijn voor onze leden.

Wat hebben we van jullie nodig?
Daarnaast vraagt de nieuwe verzekeraar een overzicht van alle UBO’s van de organisaties die meedoen. Mocht je dit dus nog niet hebben ingevuld of niet volledig doe het dan zo snel mogelijk (voor eind januari). Alleen de organisaties die de UBO’s hebben ingevuld worden aangemeld bij de nieuwe verzekering.

Invullen –> Aansprakelijkheidsverzekering Survey (surveymonkey.com)
Twijfel je of je bovenstaande al hebt ingevuld, doe het dan gerust nog een keer. Wij zullen ontdubbelen.

Ben je te laat met aanmelden? Neem dan contact met ons op: info@vereniginglos.nl of 030 – 2544880

Hieronder alle informatie over de verzekering op een rijtje:
de offerte –> check bijzondere en aanvullende voorwaarden
de no-claim verklaring
Mocht je hier nog iets voor willen melden. Laat het ons dan voor eind januari weten.
de nieuwe polisvoorwaarden