Heb jij een goed idee voor je buurt?

kern met pit

Inschrijven voor Kern met Pit 2022

Vanaf 1 september kan je je weer aanmelden met nieuwe projecten voor Kern met Pit 2022! Hou de website van Kern met pit in de gaten voor meer info.

Realiseer je droom voor de buurt

Kern met Pit daagt mensen uit om hun droom voor de buurt binnen een jaar te realiseren. Het kan om allerlei ideeën gaan: van het opzetten van een buurtmoestuin tot het organiseren van een dorpstoneelstuk. Als het je directe omgeving maar verbetert of een impuls geeft. Benieuwd naar eerdere voorbeelden? Neem hier even een kijkje.

Binnen een jaar klaar? Dat is 1.000 euro voor de pot!

Iedereen kan zich inschrijven, maar er gaat wel een selectie aan vooraf. Ben je eenmaal Kern met Pit-deelnemer, dan opent dat direct deuren bij gemeenten en andere organisaties. Het hele jaar staan we voor je klaar met tips, advies en contacten in ons netwerk. Daarnaast kun je gratis meedoen aan interessante workshops en bijeenkomsten. En heb je bijvoorbeeld een (bouw)technische vraag? Ingenieursbureau Arcadis zorgt voor een oplossing.

Je ontvangt het predicaat Kern met Pit en 1.000 euro voor het project als je buurtinitiatief binnen een jaar is afgerond.

Direct inschrijven
Schrijf je hier in.