Gratis advies voor verduurzaming van maatschappelijk vastgoed!

IMG_7306

Veel organisaties die eigenaar zijn van vastgoed op of om hun speeltuin komen in aanmerking voor het Ontzorgingsprogramma Maatschappelijk Vastgoed vanuit de overheid. In een gratis adviestraject wordt gekeken naar passende verduurzamingsmaatregelen en geadviseerd over mogelijke subsidies zoals DUMAVA.

Binnen het ontzorgingsprogramma maatschappelijk vastgoed van Zuid-Holland staat Bas Smedes veel vrijwilligersorganisaties bij met de verduurzaming van hun gebouwen: “Ontzorging is juist voor deze organisaties van groot belang. Verduurzamen is belangrijk maar in de praktijk zijn er vaak beperkte financiële middelen en talloze andere prioriteiten. Met dit programma kunnen we de juiste ondersteuning bieden, op maat gemaakt voor de organisatie in kwestie, en komen we samen tot een uitvoerbaar plan voor verduurzaming”.

Bent je geïnteresseerd in het ontzorgingsprogramma en wil je weten of je hiervoor in aanmerking komt? Neem dan contact op met jouw provincie via de website van RVO.