Gemakkelijk betalen met automatische Incasso

markus-spiske-768722-unsplash-1

Beste leden,

Vanaf 2023 is het ook mogelijk om je jaarlijkse factuur via automatische incasso te betalen. Wij begrijpen dat het (vrijwillig)runnen van een speeltuin al werk genoeg met zich meebrengt. Daarom willen wij het betalingsproces van de contributie en de verzekeringen zo simpel mogelijk maken.

Door te betalen via automatische incasso zorg je voor tijdsbesparing bij jezelf en bij de brancheorganisatie. Daarnaast vermijden we samen dat we achter vergeten betalingen aan moeten.

Direct een machtiging afgeven voor automatische incasso?
Vul het formulier in en stuur het retour aan info@vereniginglos.nl

* Zodra de factuur dan klaarstaat in onze facturatie community, kun je deze nog bewerken en accepteren.
De incasso zal pas na deze goedkeuring worden doorgezet.