ANBI-status speeltuinen in gevaar

477A6684

Naar aanleiding van een aantal gevallen waarbij speeltuinen hun ANBI-status dreigen kwijt te raken hebben wij nu contact met de staatssecretaris van Financiën. Om hen een zo goed mogelijk beeld te geven, horen we graag (voor eind deze week) of dit bij jouw speeltuin ook speelt? Geef zo snel mogelijk aan ons door welke situatie voor jouw speeltuin van toepassing is:

• De speeltuin heeft een ANBI-status en een brief ontvangen ter verantwoording om hem te behouden.
  • De speeltuin heeft een ANBI-status en geen brief ontvangen ter verantwoording om hem te behouden.
  • De speeltuin heeft ooit de ANBI-status aangevraagd, maar dit is tot op heden niet gelukt.
  • De speeltuin is voornemens om de ANBI-status aan te gaan vragen

Mail jouw antwoord aan: info@vereniginglos.nl

Ps. ben jij niet voornemens om de ANBI-status aan te vragen dan hoef je ook geen mail te sturen.