Rookvrij spelen

rookvrij

Alle speelplekken rookvrij!

Een gezonder Nederland, dát is wat we willen bereiken. Met kinderen die een goede start maken en daar hun leven lang profijt van hebben. Spelen is heel belangrijk voor de ontwikkeling van een kind en roken hoort daar niet bij. Dat vinden wij net als heel veel ouders en kinderen in Nederland. En daarom deden we op 23 november 2018 de belofte dat we ons ervoor in gaan zetten dat in 2025 alle kinderen in gezonde lucht kunnen spelen. Op naar een Rookvrije Generatie!

Help je mee?

Zet ook de stap op weg naar een rookvrije speelplek. Wij helpen je graag! LOS geeft persoonlijk advies en begeleiding bij het rookvrij maken van jouw speelplek. Neem contact met ons op via: info@vereniginglos.nl. Maak gebruik van ons stappenplan en andere rookvrij-materialen.

• Een stappenplan
  • Een handleiding
  • Een poster om op te hangen of rond te sturen
  • Een flyer om uit te delen of rond te sturen