Opfriscursus inspectie toestellen + WAS2023

Opfriscursus

• Groepsgrootte 10-15 personen
  • 6 uur investering

€ 150,- excl. BTW per persoon voor LOS leden (anders €295,- excl. BTW)

De nieuwe WAS gaat door! Tijdens deze opfriscursus brengen we je op de hoogte van de nieuwe wetgeving 2023 is ingegaan en kijken we wat dit voor eenieder betekent. Daarnaast besteden we tijdens de cursus aandacht aan de nieuwste trends en ontwikkelingen. Ook is er voldoende ruimte om vragen te stellen met betrekking tot spelen. We bezoeken tijdens de cursusdag een speelplek om de geleerde theorie gelijk in praktijk te brengen.

Wat behandelen we in deze cursus

• Nieuwste wet- en regelgeving; Wat betekent dit voor mij? Wat houdt dit concreet in?
  • Actualiteiten; welke ontwikkelingen zien we op gebied van veiligheid, keuringen en speeltoestellen.
  • De praktijk vs. de theorie.
  • Fitness & calisthenics in de openbare ruimte.
  • Een speelplekbezoek, zodat je de theorie ook direct in praktijk kan brengen.

Direct inschrijven