Via LOS heb je je eigen Team Juridische Zaken

Vanaf 2023 hebben de leden van LOS toegang tot de juridische ondersteuning van Het Team Juridische Zaken. Een team van doorgewinterde bedrijfsadvocaten staat voor jullie klaar om via email of telefoon (belafspraak) te helpen bij juridische vragen en problemen.

“Wij zijn super enthousiast om jullie te ondersteunen. Allemaal hebben we goede herinneringen aan speeltuinen en we willen dan ook allemaal dat dat ook voor de kinderen van nu en in de toekomst zo blijft. Wij dragen graag daar aan bij.”

Waar kun je ons o.a. voor inschakelen?
–  Vragen over aansprakelijkheid
–  Vragen over contracten
–  Vragen over personeel
–  Vragen over leveranciers
–  Etc.

Hoe werkt het?
–  Heb je een vraag of wil je checken? Stuur het naar helpdesk@htjz.nl. Dit kan gewoon via mail, of je kunt inloggen in de abonnee portal via www.htjz.nl en een account aanmaken. Daarna kun je via een formulier je vraag indienen;
–  Liever even klankborden? Een belafspraak is perfect om te klankborden met een advocaat. Via de website en de portal kun je de advocaat kiezen die bij je vraag past. Tip: wees ruim op tijd, want de beschikbare tijden lopen snel vol.
–  Wil je ondersteuning bij het lezen of schrijven van een juridische tekst? Als het gaat om een paar zinnen of een alineaatje, kun je ook daarvoor mailen met www.htjz.nl. (NB: langere teksten vallen niet onder het abonnement, daarvoor gelden aparte afspraken).
–  Spoed? Kun je echt niet wachten? Is het superdringend (vandaag nog antwoord nodig)? Zet dan SPOED in de onderwerp regel en mail naar helpdesk@htjz.nl.

Kennisbank
Verder heb je toegang tot de Kennisbank waarin je de antwoorden op echt gestelde vragen terugvindt. Mis je iets, ook dat kun je melden via helpdesk@htjz.nl.

We hebben ontzettend veel zin in deze samenwerking. We streven altijd naar verbetering en optimale klanttevredenheid. We ontvangen dus graag jullie feedback. Tips en tops zijn altijd welkom bij customerservice@htz.nl.

We zijn er voor de preventie!
Wacht niet te lang, maar stel je vraag zo vroeg mogelijk. Hoe eerder wij kunnen meedenken, hoe minder kans op gedoe later. Gebruik ons!