NK Stoepranden

Jantje Beton organiseert ieder jaar in het najaar het NK Stoepranden, omdat wij spelen, bewegen en ontmoeten in zoveel mogelijk buurten in Nederland willen stimuleren.

Organisaties die zich inzetten om kinderen in beweging te krijgen/samen te laten spelen kunnen zich aanmelden voor het NK Stoepranden. Bijvoorbeeld een (buurt)sportbedrijf, scholenkoepel, speeltuinvereniging of een welzijnsorganisatie. Een organisatie komt daarmee uit voor een plaats (let op: onder één gemeente vallen soms meerdere plaatsen) en organiseert stoeprandactiviteiten voor kinderen in hun plaats.

Wil jij als organisatie meedoen? Leuk! Kijk hier voor alle informatie.