Cursus Ontwerpen & Veiligheid

• Groepsgrootte 6-10 personen
  • 1 dag (4-6 uur)

€ 162.50,- excl. BTW per persoon voor LOS leden (anders € 325,- excl. BTW per persoon)

Bent u betrokken bij het ontwerp, renovatie en realisatie van nieuwe en bestaande speel- en sportruimte? Dan is deze cursus wellicht interessant voor u. Een succesvolle speel- en sportplek ontwerpen is namelijk meer dan alleen kijken wat past qua budget en ruimte. Een betrokken ontwerp houdt rekening met de vragen en behoeftes uit de omgeving, maar ook met veiligheidsregels. We kijken in deze cursus o.a. naar speelzones, doelgroepen, looproutes, aanwezige barrières zoals drukke wegen, fietspaden of watergangen.

Wat behandelen we in deze cursus

• De praktijk vs. de theorie; welke vragen leven er in het veld.
  • Wet- en regelgeving; volledig op de hoogte van de WAS, NEN-EN 1176-77.
  • Belang van de omgeving
  • De rol van klimaatverandering binnen een ontwerp

Direct inschrijven