Algemene Inkoop Voorwaarden

In de Algemene Inkoop Voorwaarden (AIV) voor leden van LOS staan een aantal belangrijke zaken die komen kijken bij de aanschaf van speeltoestellen en/of straatmeubilair. Over zaken als garantie, levering, betaling en kortingen zijn concrete afspraken gemaakt met een groot aantal leveranciers.

Als je als LOS-lid gebruik wilt maken van bijdragen van fondsen zoals bijvoorbeeld Jantje Beton, VSBfonds, Stichting het Gehandicapte Kind en Kinderpostzegels kan het fonds als eis stellen dat de aankopen voor speeltoestellen en straatmeubilair worden gedaan bij een bedrijf dat de AIV heeft ondertekend.

Leden wordt altijd geadviseerd om direct bij het eerste gesprek, maar zeker bij de aanvraag van een offerte aan te geven dat je onder de AIV koopt, de leverancier kan dit dan direct zichtbaar maken op de offerte.